Chatten met Schoonenberg Hoorcomfort
Online adresboek met chatfunctie
Bij Schoonenberg Hoorcomfort geven ze graag het goede voorbeeld. Zo kwam de hoorwinkel als eerste met ondertitelde reclamespotjes. Nu staan ze vooraan om een nieuwe chatfunctie uit te proberen. Het bedrijf werd als eerste opgenomen in het online adresboek van doof.nl.
‘Wij gaan met de klant op zoek naar de beste hooroplossing’, vertelt Arthur Romijn, marketing manager Schoonenberg Hoorcomfort. ‘Een goede communicatie is daarbij een must. Het is daarom van groot belang om bereikbaar te zijn. De mogelijkheid om een afspraak te maken via chat sluit hier naadloos op aan.’
Online adresboek
‘We hebben er bewust voor gekozen om mee te werken aan de chatfunctie op doof.nl’, vertelt Romijn. ‘Deze site werkt met een online adresboek. Een soort Gouden Gids voor doven en slechthorenden. Met dit adresboek hoeven ze niet meer te zoeken naar adressen. Bedrijven en instanties staan onder elkaar, netjes geordend per categorie.’
LiveCom
De chatfunctie op doof.nl kwam tot stand door een samenwerkingsverband tussen doof.nl en LiveCom. LiveCom, marktleider in live communicatie, levert de chatfunctie. Doof.nl brengt de functie onder de aandacht van diverse bedrijven en verzamelt de adressen op hun site.
De chat met Schoonenberg is te bereiken via de adressengids. Klik vervolgens op de chatbutton aan de rechterkant. De chat is ook toegankelijk via de chatbutton hieronder.
Reacties