Cochlear gaat wereldwijd op zoek naar de #HappiestSound
Voor sommige mensen is dat het geluid van een lachend kind, voor sommigen dat van de branding. Cochlear Limited lanceert een campagne om te achterhalen wat het gelukkigste geluid ter wereld is. Het doel ervan is bewustzijn creëren over het belang van de zorg voor een gezond gehoor en het voorkomen van gehoorverlies.
Vanaf februari 2017 vraagt Cochlear aan mensen van Sydney tot Sao Paulo en van Londen tot Los Angeles om hun #HappiestSound te delen. Deelnemen is heel eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Iedereen kan zijn of haar gelukkigste geluid delen via video, audio, foto of zelfs door er over te schrijven en het vervolgens op sociale media te posten onder de hashtag #HappiestSound.
Geluiden zullen worden verzameld op de website www.happiestsound.com/nl, waar ook een gratis Happiest Sound-video beschikbaar zal zijn aan het einde van de campagne. Zodra alle geluiden zijn gedeeld, zullen zij in categorieën worden verdeeld, geteld worden en zal er een officieel ‘Gelukkigste geluid’ worden bekend gemaakt op 2 maart 2017, de vooravond van de internationale dag van het gehoor.
Deze campagne is een initiatief van Cochlear in het kader van de internationale dag van het gehoor (World Hearing Day) op 3 maart 2017. De internationale dag van het gehoor is een internationaal initiatief van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) met als doel wereldwijd bewustzijn te creëren en een gezond gehoor te promoten.
Reacties