Ondertussen achter de schermen bij Doof.nl…
Maandag, een nieuwe werkweek is begonnen. Business as usual bij Berengroep, de organisatie achter de site Doof.nl. Voor wie ons nog niet kent stellen wij ons voor: Berengroep is een projectbureau voor marketing- en communicatie. Wij hebben jarenlange ervaring in de sector voor doven en slechthorenden. De komende week staat het volgende op de agenda…
Redactie en onderhoud van de website Doof.nl. Daarnaast hebben we een voortgangsbespreking over het uit te geven kinderboek Gebaren met Lotte & Max. Een unieke uitgave omdat de gebaren in het boek door middel van schuifjes letterlijk in beweging komen.
Verder zijn we druk met twee (gedrukte) uitgaven voor verschillende opdrachtgevers: een special over ondertiteling voor de Nederlandse Publieke Omroep en SOAP! (Samenwerkingsverband Ondertitel Alle Programma`s) en een informatieve uitgave voor KPN waarin we verschillende (tele-) communicatiemogelijkheden voor doven en slechthorenden belichten. Over sms, e-mail, chat, beeldtelefonie, mobiel teksttelefoneren en vele andere mogelijkheden die het leven van mensen met een auditieve beperking een stuk eenvoudiger hebben gemaakt.
Later deze week staan er verschillende activiteiten op de stapel voor Hear the World, het wereldwijde initiatief van hoortoestellenfabrikant Phonak dat als doel heeft mensen meer bewust te maken van het belang van een goed gehoor. En aan het eind van deze week reizen we af naar Niel (nabij Antwerpen) om daar samen met Advanced Bionics een informatieve bijeenkomst plaats te laten vinden voor mensen die een cochleair implantaat (CI) overwegen.
Tussendoor maken we ons nieuwe concept voor de Hoorbeurs definitief. De hoorbeurs is dé nationale beurs voor iedereen die kennis wil nemen van alles wat er op het gebied van horen, gehoorverlies en communicatie te halen is.
Websites, nieuwsbrieven, magazines, boeken, campagnes, beurzen en evenementen. Allemaal voor doven en slechthorenden. Mooie en inspirerende projecten waarmee we ons misschien wel marktleider op het gebied van vernieuwende marketing en communicatieconcepten voor doven en slechthorenden kunnen noemen.
Meer weten? Neem gerust contact op met de ondergetekende.
Pascal Ursinus (pascal@doof.nl)
Reacties