KPN voert wijzigingen door in de Teksttelefoon Bemiddeling
Op basis van ervaringen van gebruikers heeft KPN in de afgelopen dagen een aantal wijzigingen doorgevoerd in het vernieuwde systeem voor Teksttelefoon Bemiddelingen. Verder is er een herziene gebruikershandleiding beschikbaar.
De afgelopend dagen zijn de volgende wijzigingen doorgevoerd in het systeem:
- De ondersteuning van Tekstontvangers is verbeterd. Klanten kunnen nu gewoon de cijfers op hun telefoontoestel gebruiken om een telefoonnummer in te voeren en hoeven geen sterretje (*) en hekje (#) meer te gebruiken. Omdat de tekstontvanger in tekst-modus staat zien gebruikers geen cijfers, maar letters op hun scherm. Dit is een technische beperking die helaas onoplosbaar is. Het display op de telefoon toont echter de ingevoerde cijfers.
- Als de gebelde partij eerst opneemt, maar het gesprek beëindigt voor dat een medewerker in de lijn komt, wordt het gesprek gewoon naar de medewerker doorgezet. De medewerker zal na overleg met de beller opnieuw proberen te bellen.
- De tijd die een tekstelefoongebruiker heeft om een inkomend gesprek te beantwoorden is verhoogd van 37 sec naar 1 minuut.
KPN verwacht dat hiermee het grootste deel van de problemen met de dienst zijn verholpen. De eerder gepubliceerde gebruikershandleiding is op deze punten bijgewerkt. De herziene handleiding kunt u hier downloaden.
Reacties