Grappig: Pepsi maakte in commercial gebruik van populaire `dovengrap`
07-02-2013 algemeen
Wat doe je als je doof bent en je weet niet meer precies waar een vriend van je woont? Colafabrikant Pepsi maakte in 2008 in een commercial gebruik van deze populaire grap uit de dovengemeenschap.
Het idee voor de commercial kwam van dove medewerkers van de werkgroep Enable. Enable is een onderdeel van het bedrijf PepsiCo dat als doel heeft mensen met bijzondere vaardigheden te betrekken bij het werk van de colafabrikant.
Gerelateerde artikelen
MediaMasters is voorbij! Dit zijn de meest mediawijze klassen van Nederland
18-11-2024 algemeen , communicatie & media , kinderen
Lees artikel: MediaMasters is voorbij! Dit zijn de meest mediawijze klassen van NederlandWinnen: Sinterklaas met Gebarenpieten in Den Haag
18-11-2024 algemeen , kinderen , uit- en thuistips
Lees artikel: Winnen: Sinterklaas met Gebarenpieten in Den HaagDe eerste dove hoofdrolspeler in een Vlaamse film
08-11-2024 algemeen , communicatie & media
Lees artikel: De eerste dove hoofdrolspeler in een Vlaamse filmNieuwe website Nationaal Dovenfonds is volledig tweetalig
04-11-2024 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Nieuwe website Nationaal Dovenfonds is volledig tweetaligDeze kinderboeken kun je niet laten liggen
14-10-2024 algemeen , kinderen , uit- en thuistips
Lees artikel: Deze kinderboeken kun je niet laten liggenEen toegankelijke werkplek begint bij jezelf
07-10-2024 algemeen , werk & carrière
Lees artikel: Een toegankelijke werkplek begint bij jezelfDeze activiteiten tijdens de Week van de Toegankelijkheid wil je niet missen
30-09-2024 algemeen , samenleving & maatschappij , uit- en thuistips
Lees artikel: Deze activiteiten tijdens de Week van de Toegankelijkheid wil je niet missenWordt Rotterdam, Sittard-Geleen of Oude IJsselstreek de Meest Toegankelijke Gemeente van 2024?
30-09-2024 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Wordt Rotterdam, Sittard-Geleen of Oude IJsselstreek de Meest Toegankelijke Gemeente van 2024?
Reacties