Doven moeten langer wachten bij KPN
30-12-2009 algemeen
De kwaliteit van de teksttelefoonservice voor doven van het telecombedrijf KPN loopt terug. Het bedrijf haalt de gewenste responstijd niet, naar eigen zeggen als gevolg van een gebrek aan personeel. Doven en slechthorenden moeten daardoor langer wachten voordat zij via de teksttelefoon contact kunnen opnemen met bijvoorbeeld de dokter.
Meer lezen? Het volledige artikel is te vinden op de website van de Volkskrant.
Auteur: Merijn Rengers
Bron: Volkskrant.nl
Gerelateerde artikelen
MediaMasters is voorbij! Dit zijn de meest mediawijze klassen van Nederland
18-11-2024 algemeen , communicatie & media , kinderen
Lees artikel: MediaMasters is voorbij! Dit zijn de meest mediawijze klassen van NederlandWinnen: Sinterklaas met Gebarenpieten in Den Haag
18-11-2024 algemeen , kinderen , uit- en thuistips
Lees artikel: Winnen: Sinterklaas met Gebarenpieten in Den HaagDe eerste dove hoofdrolspeler in een Vlaamse film
08-11-2024 algemeen , communicatie & media
Lees artikel: De eerste dove hoofdrolspeler in een Vlaamse filmNieuwe website Nationaal Dovenfonds is volledig tweetalig
04-11-2024 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Nieuwe website Nationaal Dovenfonds is volledig tweetaligDeze kinderboeken kun je niet laten liggen
14-10-2024 algemeen , kinderen , uit- en thuistips
Lees artikel: Deze kinderboeken kun je niet laten liggenEen toegankelijke werkplek begint bij jezelf
07-10-2024 algemeen , werk & carrière
Lees artikel: Een toegankelijke werkplek begint bij jezelfDeze activiteiten tijdens de Week van de Toegankelijkheid wil je niet missen
30-09-2024 algemeen , samenleving & maatschappij , uit- en thuistips
Lees artikel: Deze activiteiten tijdens de Week van de Toegankelijkheid wil je niet missenWordt Rotterdam, Sittard-Geleen of Oude IJsselstreek de Meest Toegankelijke Gemeente van 2024?
30-09-2024 algemeen , samenleving & maatschappij
Lees artikel: Wordt Rotterdam, Sittard-Geleen of Oude IJsselstreek de Meest Toegankelijke Gemeente van 2024?
Reacties